Upptagen dag...

Publicerat: 2013-01-15 Kl: 22:14:07 | I kategori: Allmänt


Hade massa ärenden idag på för/eftermiddagen. Jag blev klar i god tid med allting och sen kom min bror över på middag för att sedan klippas av mig. Jag bjöd på potatisgratäng, kycklingvingar och grönsaker. Kycklingvingarna blev så goda att jag måste dela med mig av receptet hehe...
 
Jag kryddade 1 kg vingar med 1 msk paprikapuré, 1 msk grillkrydda, 1 msk krossad chili och 2 tsk salt och liiite olja. Självklart kan ni ta mer eller mindre av någon krydda, helt beroende på vad ni gillar. Blanda ordentligt och stek dem i ganska mycket olja. Vänd om då och då, snabbt och gott blir det....
 
 
Kommentarer
Postat av: Mrs. Coskun

Mashaallah så gott det ser ut!! Dina recept är helt i min smak, ska ta och testa en och annan inshAllah <3

Svar: hehe jag tycker att vi har rätt så lika smak när det gäller mat :)
None None

2013-01-18 @ 14:18:24
URL: http://rgc.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0