Pizzasallad...

Publicerat: 2012-03-29 Kl: 19:45:00 | I kategori: Mat & Recept


Gjorde världens godaste pizzasallad idag, hehe visst blev det ett stort påstående men skämt åt sidan min pizzasallad är hur god som helst. Och jag känner att jag bara måste dela med mig av receptet...



Ingredienser

1/2 vitkålshuvud
2 msk ättika
2 msk olivolja
1 tsk salt
1 tsk svartpeppar
1 tsk oregano

Strimla vitkålen med en osthyvel eller kniv. Blanda sedan ihop dem övriga ingredienser och häll över vitkålen. Rör om noga så att det fördelas jämt. Smaka gärna av och känn efter smaken. Låt sedan stå i kylen ett par timmar för godare smak. Svårare än så är det inte, hoppas det smakar...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0