Speglar...

Publicerat: 2012-02-21 Kl: 01:35:24 | I kategori: Inredning


Äntligen är jag färdig med dem stora möbler till hemmet, nu kan jag verkligen pusta ut. TV-bänk, soffa, soffbord, dubbelsäng, garderob, köksbord +stolar ja allt är fixat... Men vem säger att dekorationen är mindre viktig än dem stora möblerna. Själv tycker jag att dekorationen är pricken över i:et. Nu är det dags att leta efter vaser, ljustakar, ramar, lampor och speglar mm...

Hittade den här fina spegelserien på www.xxxlutx.se , snygg tycker jag. Men ändå inget jag kommer att köpa eftersom speglarna inte passar min inredning som går i svart, vit, grått och en färgklick.
Men ni som gillar färger ska absolut ta en titt på speglarna, riktig fint med dem olika skarpa färger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0