Soffbord...

Publicerat: 2012-02-09 Kl: 14:43:47 | I kategori: Inredning


Vill börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggat på 2 dagar. Det har varit många telefonsamtal hit och dit, plus massa springande i olika möbelaffärer. Så jag är verkligen ledsen...

Nu äntligen har jag hittat även sängram och garderoben som jag ville ha. Garderoben får jag hämta på lördag men sängramen är det tyvärr 6 veckors leverans tid, jag får ha liite tålamod. Men men tiden går fortare än vad man tror.

En rolig sak som jag upptäckte är att val av soffbordet är nästan svårare än att välja säng och soffa hehe. Men hittils har jag hittat två som jag gillar.



Det här soffbordet heter DAGNY och går att beställa på www.bengkers.se . På sidan hittar man massa nytillverkat antik som shabby chic, Rokoko, och Fransk Lantstil...


Visst är det fin! CROSS heter det här fina antikvita soffbordet med glasskiva. Går att beställa på www.ilva.se...




Kommentarer
Postat av: Melissa

Hej "inspiration"



Jag ha rockså gjort laser (IPL), är sisådär nöjd med resultatet. Behöver nog göra fler ggr. Har kollat upp lite alternativ som jag kommer berätta mer om närmare.



Tack för de värmande orden, det betyder så mycket. <3 Tack!



Önskar dig själv det bästa!



Kram,

Melissa

2012-02-09 @ 14:55:02
URL: http://mellose.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0