Soffbord, tv-bänk...

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 17:44:45 | I kategori: Inredning


Idag blev det en runda till ILVA, och därmed blev jag ägare till ett soffbord :) den är redan ihopmonterad där hemma (kunde inte vänta mer) och jag bara älskar den ännu mer :)... Har även tittat på en tv-bänk och även den är vit. Fast den fick inte plats i bilen, så jag får hämta den imorn eller på fredag...

Ni minns väll det här soffbordet som heter CROSS, hade bloggat om den förra veckan.
Jag hittade den när jag surfade på nätet, men tro mig den är mycket snyggare IRL...



Även tv-bänken hittade jag på ILVA, passar jättefint till soffbordet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! :)

2012-02-17 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0