E.L.F eyes, lips, face...

Publicerat: 2012-02-27 Kl: 12:08:00 | I kategori: Makeup o Hårstyling


För ett par veckor sedan bloggade jag om sminkmärket E.L.F, vet inte om ni minns det. Men hur som, nu har jag använd sminket ett antal gånger och kommer definitivt inte att köpa smink av det märket igen. Även om det bara kostar runt 15kr så tycker jag inte det är värt att satsa på det. Satsar hellre på kvalité och betalar lite mer...



Några nackdelar

Färgen överrenstämmer inte med det man beställt
Rougen gick inte att öppna
Läppglanset var i plastförpackning och utan lock. Dessutom var det ministorlekar och smakade äcklig sött.
Ögonskuggorna var för lösa, det trillade av.

Det enda positiva jag kan säga är att rougeborsten verkligen var över förväntningarna. Jag har ett helt kitt med sminkborstar hemma som jag fick när jag gick min makeupartist utbildning, men skulle jag nångång behöva nya så kan jag tänka mig beställa därifrån men thats it !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg bloggdesign, jag blev glatt överraskad :)

Ha det gott!

2012-02-27 @ 14:18:38
Postat av: Anonym

Roligt att du tycker det, tack :)



Ha det fint!

2012-02-27 @ 16:13:18
URL: http://inspirationnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0