Dubbelsäng...

Publicerat: 2012-02-05 Kl: 22:50:58 | I kategori: Inredning


För nån vecka sedan när jag besökte några möbelbutiker så hittade jag dessa 2 sängar som föll mig i smaken.
Har funderat ett bra tag nu men kan inte riktig bestämma mig vilken av dem jag vill ha. Så då får helt enkelt mina systrar följa med mig imorn för lite tips o råd...



Den här vita såg jag på MIO, tyckte mycket om sängborden och byrån men säng gaveln kändes lite för enkelt.



Den här såg jag på XXXLUTZ. Och här var det tvärtom hehe... säng gaveln gillade ja mycket men sängborden och byrån var för enkel, passade inte riktig ihop med sängen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag såg dessa sängbord på Mio och jag föll också för dem. Jätte fina :)



Sen svar på din fråga, Jag använder min Iphone och min systemkamera. Oftast blir det mobilen då den är nära till hands och jag orkar inte alltid släpa med mig systemkameran.



ha en fin dag!

2012-02-06 @ 10:32:52
URL: http://www,linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0