Sötaste...

Publicerat: 2012-03-20 Kl: 22:08:29 | I kategori: Vardag


Vid middagsbordet tryckte syrrans underbara 8 åriga dotter ett kuvert i min hand och sprang till sitt rum. Blev lite förvånad och öppnade, inuti låg det ett kort där hon hade skrivit till mig. Just det tänkte jag! Det va ju längesedan jag och hon var ute på stan, för oss själva. Hehe barn har svårt att dela med sig vuxna :)



Vill du vara med mig på lördag, så går vi till Mc Donald´s och jag bjuder.
Men åhh mitt hjärta smälte. Att en så liten unge kan vara så generös och vilja bjuda sin moster. Det kallar jag kärlek!!! Synd bara att vi ska på fest nu på lördag, det ska även hon vilket hon hade glömt så jag påminnde henne. Istället skjuter vi upp det till påsklovet. Då ska hon få uppleva massa skoj med mig. Förresten kortet ska jag spara som ett minne...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0