Lindex VIP...

Publicerat: 2012-03-16 Kl: 12:13:00 | I kategori: Vardag


Skönt att vara hemma efter massa jobb att göra. Ska sätta igång med städningen nu, för familjen är bjuden till pizzakväll. Ska bli trevligt att äta och umgås lite.

Har fått ett mail till inkorgen från Lindex. Jag är bjuden till en VIP-frukost den 23 mars och jag får ta med en vännina. Det bjuds på frukost och man får 25% rabatt på hela köpet. Har inte bestämd mig ännu om jag ska gå men det kan vara kul, så får jag se den nya vårkollektionen med Gwyneth Paltrow på nära håll...


Kommentarer
Postat av: Bellasvida

Åh så mysigt, vi kanske ses där!

2012-03-16 @ 22:04:18
URL: http://bellasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0