Dagen i repris...

Publicerat: 2012-01-27 Kl: 23:25:40 | I kategori: Vardag


Jo imorse så hade jag inte riktig tid att berätta varför jag var vaken så tidigt, men nu berättar jag. Det är så att en av mina systrar har startat ett företag, där jag typ funkar som en högra hand till henne. Så anledningen till att jag var uppe så tidigt var att vi båda skulle på ett frukostmöte på Scandic hotell, mötet började kl 07.00. Samtidit som mötet var i full gång så åt vi världens godaste frukost, vad lyxigt det är med möte och frukost samtidigt. Och sen möjligheten att skapa nya kontakter, bättre kunde dagen inte börjat...

Senare vid 11 tiden passade jag och systrarna på att utnyttja Åhlens rea, och det blev mååånga kassar fyllda kan jag säga. Jag fyndade bland annat lakan, handukar, ljus... Ja lite allt möjligt som behövdes till min nya lägenhet :) ...



Dagen avslutades med en god middag hemma, och på menyn stod det potatisgratäng med sallad... Gott!!!



Jag måste erkänna att mina sallader är bland dem godaste. Receptet ska jag självklart dela med mig, ifall någon vill...
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa dela med dig av receptet tack :)

2012-01-28 @ 13:07:19
Postat av: Anonym

Nu har jag lagt upp receptet, kommentera gärna när du har testat den själv :)...



Ha d fint!

2012-01-28 @ 19:54:41
URL: http://inspirationnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du oxå visa sen vad du har shoppat från Åhléns?

2012-01-28 @ 21:49:24
Postat av: Anonym

Ja, måste bara hinna ta bilder :)

2012-01-29 @ 14:22:35
URL: http://inspirationnn.blogg.se/
Postat av: tindra

Lika shopping tokig som jag ;)

2012-02-19 @ 19:44:18
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0