Tack till Anna Form...

Publicerat: 2012-02-27 Kl: 16:44:50 | I kategori: Allmänt


Som ni vet så var jag ute och letade efter någon som kunde designa min blogg och det skrev jag även på bloggen. Då kommenterade en tjej som heter Tindra inlägget och föreslog att jag skulle kontakta Anna Form, hon skulle nämligen vara bra på bloggdesign. Så jag gjorde som Tindra sa och kontaktade Anna och fick svar redan samma kväll. Jo, hon kunde designa min blogg. Idag några dagar senare är hon klar med designen och lyckades lyfta upp hela min blogg.



Tack Tindra för att du tipsade mig om Anna Form, och tack Anna för ett väldig uppskattat design. Du överträffade min förväntningar. Jag bara älskar min nya design!

Vill ni ochså komma i kontakt med AnnaForm? Besök www.annaform.se och lägg din beställning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0