Godmorgon på er!

Publicerat: 2012-02-28 Kl: 08:54:39 | I kategori: Vardag


Sitter och njuter av mitt te, innan jag sätter igång och fixar mig. Ska iväg med syrran idag för att storhandla och förhoppningsvis ska vi även hitta en fin matta till mitt vardagsrum. Garderoben till sovrumet kom i lördags, maken och svågrarna var snäll och monterade upp den med detsamma. Ska visa er bilder när jag har tid. har även köpt två fina inredningsdetaljer som jag länge hade i tankarna, ska visa dem ochså när jag har tid...

Nu måste jag gå och fixa mig så jag inte blir sen, återkommer senare idag...
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej får man fråga varifrån du kommer?

2012-02-28 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0