Penselset...

Publicerat: 2012-12-20 Kl: 23:43:00 | I kategori: Makeup o Hårstyling


Mina nuvarande sminkpenslar har blivit rätt så slitna efter 3 års flitig användning, fick dem i samband med min MUA utbildning januari 2010. Så dags för nya har jag tänkt ett bra tag och som tur var dök det upp ett kanonerbjudande på groupon.se. Ett helt set med alla möjliga sminkborstar förr 199kr istället förr 399kr. Jag kunde inte förbise erbjudandet och klickade direkt hem ett set. Hehe börjar bli stammis på konsum pga av alla paket som jag hämtar ut där. Vissa av penslarna har äkta hästhår medan några av dem är av syntet men ingen big deal för min del. Och så är dem i rosa, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0